Instagram

niedziela, 1 maja 2011

ADIDAS ORGINALS

Hejka kochani ze wzgledu na to ze wiele osob prosilo mnie o pokazanie mojej kolekcji bluz  Adidasa postanowilam dzisiaj zrobic kilka zdjec. I tak nic innego mi nie przychodzi do glowy dzisiaj mam jakas depresje nienawidze moich krotkich wlosow wygladam jak debil wiec wole wam pokazac zdjecia butow ciuchow czy tez kotow.
Kocham Adidas orginals mam to po tatusiu choc tata przebija mnei 10cio krotnie swoja kolekcja :)

 haha ta bluze kupilam jakos zaraz bedzie rok temu i jeszcze nie mialam okazji jej zalozyc :p



i jak wam sie podobaja?? :)


      ze wzgledu na moja dzisiejsza depresje opierdzielam lody ktore przygotowal mi Patrykos

24 komentarze:

  1. W krótkich włosach wyglądasz świetnie !
    Masz jakieś hobby ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki był mój cel - narobić wszystkim ogromnego smaku :) I przez to sama też nabrałam chęci na coś słodkiego.
    Ej, zazdroszczę Ci tych lodów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja cudna. TWOJE WŁOSY TEŻ!! a ja też coś dziś mam handre;/ pogoda.. deszcz.. może to ta przyczyna;//

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne bluzy, też lubię markę adidas ;)
    dziękuję za komentarz u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham adidasa !
    wszystko co robi !

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegos czasu zaczely mie sie takie bluzy podobac ;D
    A paznokcie po tatusiu xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. noo, marysia jest aniolem !

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialną masz kolekcję :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne bluzy ; D
    + obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolekcja ! takie ze śliskiego materiału najbardziej mi się podobają,są świetne :)
    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam ale mi kochana ochoty na te lody narobiłaś O.o <3
    Ps. włoski masz śliczne !!;*

    OdpowiedzUsuń
  12. są wygodne;) dzięki platformie nie odczuwa się aż tak ich wysokości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hobby trzeba mieć a przecież kolekcjonowanie to hobby pełną gębą! Buty, kosmetyki, torebki cokolwiek! ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. wow niezła kolekcja! Musze mojemu boyowi pokazać te lody, może to go zmobilizuje do robienia mi takich słodkich niespodzianek xD pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Też je uwielbiam, mam dość sporą kolekcję i nigdy mi się nie nudzi :> Mają w sobie to COŚ :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponująca kolekcja :) Sama posiadam dwie, ale już od dawna ich nie noszę, zalegają na dnie szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ? Moją pasją jest jazda konna , siatka i pływanie . Jeżeli chodzi o nauke to interesuje się polskim , historią i angielskim . ; )
    Twój chłopak jest z Polski jeśli moge spytać .

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za taką muzyką ale kawałek jest ok . ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te bluzy, ja nie posiadam nawet jednej, ale planuję sobie taką kupić. : >

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w Twoich bluzach <3 ja również kocham Adasia mmm! :)
    a na te smakołyki niezmiernie narobiłaś mi ochoty*.*

    OdpowiedzUsuń
  21. i w tych włoskach wyglądasz prześlicznie więc nie narzekaj;*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi