Instagram

sobota, 23 kwietnia 2011

Wiiiiiiii...

Heeeejka wszystkim jak tam przygotowania do swiat ?? Ja bylam dzisiaj poswiecic jajka troche pogotowalam ale bez wiekszych wypasow. Jakos nie mam na to powera pierwszy raz spedzam swieta w Szwecji :( malo tego to jeszcze spedzamy je z Patrykiem sami wiec jakos nei bardzo nam sie chce ogarniac. No coz tak wyszlo nastepne swieta beda weselsze.
Tym czasem pokaze wam moje dzisiejsze ubranka :) Sorry za jakosc ale foty robilam cam z kompa :)







A to moj Kitels ktory mi nie daje spokoju wciaz mi wlazi na szyje i sie kladzie do spania :) slodziak 

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, masz bardzo ładne oczy, takie niebieskie :-). U mnie już po przygotowaniach i mogę leniuchować;-). Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka z paskiem w talii super;)) no ja też poświęciłam, coś pogotowałam ale mało bo i tak w gości idziemy:P wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczy! Buty świetne , jeszcze takich nie widziałam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. może te święta nie będą takie złe, przynajmniej mam taką nadzieje...
    śliczną masz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne buciki :D
    Pozdrawiam Julka
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. marta wiesz co wlasnie stwierdzilam, ze w tych ciemnych wlosach wygladasz najlepiej.tak drapieznie z charakterem podoba mi sie nawet bardziej niz w tych czerwonych, ja jestem zdecydowana fanka marty w ciemnych wlosach!:D 100 razy lepiej niz w blond;)a co do notki to zazdroszcze bo ja bym sie chetnie zamienila bo nieznosze swiatecznej rodzinnej atmosfery blehhh ehhh a kitels przecudny jest:)mi toska na ramie nie wejdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są cudne i ta tuniczka też jest fajna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, zapraszam do mnie http://kiiingus.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki kotek słodziutki! a te butki super! :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych świąt zatem(szczerze powiedziawszy to wcale nie rozumiem dlaczego miałyby być znowu wesołe). Fajna bluzka i zazdroszczę kota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pewnością są to śliczne zdjęcia, ale nie ładują mi się do końca ;/ grr. a kociaka masz fajnego. mój york też czyni takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądałaś!;*
    i te Twoje cudownie piękne oczy!

    Wesołych Świąt Wielkanocnych! ; *

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi