Instagram

piątek, 29 kwietnia 2011

W domu syf ale czesc butow letnich juz wyciagnieta :)



31 komentarzy:

  1. łał fajne buciki :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ile butów :O
    masz oryginalną chanelke ?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. większość z tych butków to bym chętnie przygarnęła <3. a jeżdżę rekreacyjnie, chociaż mamy tam znajomych. kocham to miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha robiłam dziś to samo~! układalam w szafie;p liczyłaś może ile masz butów z zimowymi???:)) ja 20, nie duzo. ostatnio jedną pare siostrze oddałam;p I też zrobiłam zdjęcia;p

    OdpowiedzUsuń
  5. te czerwone z panterką!? co to za buty:D:D?

    OdpowiedzUsuń
  6. woow tylko pozazdrościć takiej kolekcji butów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje!:*
    fajnie,ze Ci się podoba!
    świetna kolekcja butów!!
    ale masz wystrzałowe szpilki!:)
    i kopytka-moj faworyt!
    a do tego chanelka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora kolekcja ! Najbardziej podobają mi się fioletowe i różowe szpilki , no i te czarne koturny z 1 zdjęcia świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te buty , a szczególnie do gustu przypadły mi te czarne koturny i fioletowe szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wgl to ja jestem śpiewająca ;d to np moje http://www.youtube.com/watch?v=jckCdub6ViY

    moze mało interesujące haha
    a ogolnie to rock w stylu flyleaf, sum41, placebo a w tym momencie http://www.youtube.com/watch?v=MiCZdvQXULE

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah dobre :D
    ciekawe jaką by miała minę nauczycielka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre!ppasowałaby piosenka Rihanny I'am rock star do tego postu!
    dobre dobre:D!

    OdpowiedzUsuń
  13. się wie. ;.d


    różowe sandałki najlepsze. ;.d

    OdpowiedzUsuń
  14. no taa haha :D
    a tu ja i moja autorska zioomm http://ising.pl/nagranie/3m11b5jlmu,Emdzej-Love_was_just_an_illusionvideo

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha uwielbiam Cię :D dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ee tam, nie wiem ;d jadę w maju na jakiś konkurs do kołobrzegu haha :D mamuśka mnie w coś wkręciła ;d wrzuce może filmik i wstawie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. słońce jestem dziukusem i nie korzystam z gadu :D
    czas spać, paaadam! dobrej nocki piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna kolekcja butów :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. o mój boże! *.* zakochałam się w Twoich wszystkich butach <3 nie mogę się napatrzeć aż zapisałam sobie te zdjęcia i zgrałam na telefon *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. love the shoes!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kolekcja butów, zazdroszczę nie jednego nabytku :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale wyyyypas!!!! ale masz duzo butow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow jaka kolekcja ;) świetne są te koturny !

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi