Instagram

sobota, 16 kwietnia 2011

To cos wiecej niz RAP !!!!

Dzien dobereeek wszystkim pania :D jak wam mija weekend??
Na wstepie chciala bym was zapytac czy jest cos o czym chcialybyscie zebym napisala??

A ta notke chciala bym poswiecic mojemu chlopakowi ktory jest troszke zajobuskiem mihihi...
A wiec tak podaje wam linka do jego bloga TUTAJ! Bardzo ubolewam nad tym ze poddal pisanie, nagrywanie i wszystko co ma wspolnego z muzyka :( Zamulil sie straszliwie i ja juz nie wiem calkowicie jak go zmobilizowac. Dla tych co niewiedza co jest grane wrzucam 2 klipy z Patem w roli glownej napiszcie co sadzicie i czy podzielacie moje zdanie ze nie powinien tak o poprostu przestac nagrywac. Przeciez to jego cale zycie!





  

25 komentarzy:

  1. świetny blog. ;d ;*
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie. ;]
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. puki co mija na sprzątaniu hihi a co do butów;) te ostatnie kupiłam:))!

    OdpowiedzUsuń
  3. niech on kurde wraca do nagrywania!
    MA ZAJEBISTE FLOW ! jego wizurek, świetne teksty i ogólnie całokształt nie mogą się marnować !
    musisz wbić mu do głowy aby do tego wrócił! ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde taki talent a On go marnuje ;c trzeba stworzyć stronkę by ludzie wyrażali opinie, że musi wrócić to moze zrozumie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, nie mam nic przeciwko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do tej płyty to miałam tak samo. Fajny blog, obserwuję. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. bede zatem odwiedzać, zazdroszcze szwecji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w nastepnym poscie beda:D ty masz fantastyczne te buty na all ale niestety wszystkie o wiele za male na mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ze mieszkasz w Szwecji jak tam jest tak mniej wiecej? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny masz ten blog :) Przeczytałam prawie wszystkie notki ;>
    Zapraszam do mnie + dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  11. o Paciwa raczej bym się nie martwił "ile razy chciałem to rzucić, nie ocieknę bo to zawsze wróci" tyle na temat :) pozdrawiam Wiśniowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię rap, ale dobrze wiem że do pisania i tworzenia nie można zmuszać bo wychodzi jedno wielkie gówno. ;p Może wkońcu coś go natchnie i wróci do gry ! :) u mnie nn ! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. niezły jest, nawet powiem więcej, jak dla mnie genialny ma flow! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ci zazdroszczę, że mieszkasz w Szwecji...od kiedy znalazłam na yt i lookbooku Andreasa Wijka, to moje największe marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do mnie, wystawiłam pare ciuchów na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę Szwecji na pewno jest pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie muzyka jest całym życiem i wypiera każdą pasję, każde hobby - to po prostu coś więcej : )
    Żyję rapem maksymalnie i uważam że jeśli ktoś lubi to co robi i ma talent, nie powinien z tego rezygnować.

    Dziękuję za komentarz!
    U mnie nowa notka - zapraszam do podzielenia się opinią.

    Pozdrawiam,
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny blog!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. za ok. 300zł je dostaniesz:)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi