Instagram

piątek, 22 kwietnia 2011

Polska ...

Tak jak obiecalam dodaje jeszcze kilka fotek z mojego pobytu w Polsce. Spotkalo mnie szczescie ( jak zwykle ) no i oczywiscie zepsul mi sie samochod ( Czester ) jeszcze przed wjazdem na prom i kurde musieli mnei holowac na prom a  promu odbierala mnie laweta ktora musialam sobie zamowic no i tak to sie na bogato wozila ze swinoujscia az do szczecina :D nawet nie bylam zdziwiona tym wszystkim przeciez jak by mi sie nic nei przytrafilo to dopiero by bylo swieto a tak to wszystko normalnie z przebojami jak zwykle ;D No ale Czester juz naprawiony i o wlasnych silach wrocil do Szwecji co nei zmienia faktu iz czaje sie na nowe autoo alee tociiii bo Czester sie obrazi :p

O to to wlasnie Czester :(


     Moja trasa ze Szczecina :)

     Jeszcze widac Swinoujscie :)



                            A to ja w kabinie

                                              Na luzaczku w kabnce promowej :)

                                 A to Izuska moja modelka :p

                                            Tu Izolinda testuje swoje nowo zakupione  buciki <zazdrosna>

25 komentarzy:

  1. hehe Marta przynajmiej sie cos dzialo, podroz bez przygod to zadna podroz pamietaj;) a Tobie nigdy nie brak atrakcji :D przynajmiej nie jest nudno hehe noo nie pisz takich rzeczy, bo Czester focha walnie, a niech pojezdzi jeszcze zanim go wymienisz na nowszy model:D buciki sa wygodne i fajne ale jeszcze ich mamie nie pokazalam:D stwierdzilam, ze zrobie to w poniedzialek;D mihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjecia i fajne nowe buty kolezanki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia, wesolych kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To miałaś pecha:-) - współczuję. Nie masz choroby morskiej? Modelka ubrana bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjątka, zwłaszcza to czwarte... uhh, uwielbiam chwalić zdjęcia, zwłaszcza jeśli są na prawdę fajowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj, biedulka z tym holowaniem ;D
    Nie płynęłam nigdy promem, jak coś to statek. Ale chyba o wiele się nie różnią od siebie? :)
    Zapraszam na nowy post!
    http://mytenmonths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje bardzo :*
    ale sliczne masz zdjecia :)
    i niefajnie z tym popsutym autem :<:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty! pasują Ci:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko znajde czas to zatańcze do tej piosenki!!:))
    Dziekuje;**

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie boskie zdjęcia na tym promie;)) pogoda jak w tropikach jakiś;p he a no przygody zawsze muszą być;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wgl kocham marke adidas:)
    weź wstaw kiedyś tutaj zdjęcia swoich bluz :)
    a wgl jaki masz rozmiar ;> może jak jakaś Ci sie już nie przyda to mi sprzedasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe :) . Radzę kupować szybko takie torebki czy też inne dodatki ze wszystkich kolekcji wiosennych 2011, bo bardzo szybko schodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie chyba Ty jedyna wiesz o czym mówie, ludzie w moim wieku to kompletna piaskownica, nie mówie tutaj, że ja jestem niewiadomo jak dorosła, ale czasem czuję się jakbym była z kompletnie innej planety...takie życie
    ps jesteś przeurocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uuuuuu ;** jak ślicznie wygladasz ;3
    możliwe, ale ja chyba czarne włosy sb zostawie na stałe xdd.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale przynajmiej coś się dzieje, bo inaczej nudnik :(

    OdpowiedzUsuń
  16. uu widzę, że bez przygód się nie obyło:P

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie tam!wcale nie jestem!
    ale masz swietna fryzure!niesamowicie Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie, trwa konkurs ;)

    http://ajmissindependent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oj ale ja taka jestem :D taka prawda:D
    a ja uważam ,że właśnie dodają Ci charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kicia szkoda, że mnie tam nie ma bo bym upiekła Ci wszystko co byś chciała :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz, dla Ciebie teraz to wszystko z perspektywy czasu jest pewnie śmieszne i gówniarskie, ale jak znikają oni wali się mój cały świat. Zawsze są na moim piedestale i nie potrafię zrozumieć jaki błąd ciągle popełniam. Wierzę w ludzi tak ślepo, że szukam winy w sobie...nie wierzę, że są aż tak źli. Chyba długo tego jeszcze nie zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pretty Little Liars ;)
    W internecie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. prawda, to smutne, że tacy są..ale chyba wolę wiedzieć, niż ślepo wierzyć w nich i wmawiać własną winę.
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi