Instagram

środa, 20 kwietnia 2011

POLSKA...

Przepraszam kochani ze was tak ostatnio zaniedbalam ale mialam jednodniowy spontaniczny wyjazd do Polski. Nie obylo sie bez hardcorowych akcji i oczywiscie mega pecha bo coz to by byl za wyjazd bez hardcoru heheh ale o tym jutro bo teraz ledwo zyje wiec wrzuce wam tylko kilka fotusiek z moja Izuska :) ktora sie meczyla zemna caly dzien i zalatwiala pelno spraw na wariackich papierach :*



               NIGGA WHAT!? :p


                   JAK BY KTOS NIE WIDZIAL TO TO COS  POMEIDZY NAMI TO PIESIOOO :D
                         SLODZIAK C'NIE? :D

                                          POZDROWIONKA DLA PANI FOTOGRAF :D
                                           (czyli Izuśki MAMUŚKI )

31 komentarzy:

  1. Czemu mnie nie odwiedziłaś? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, ze teraz dojdzie notka;) pisalam, ze musze pogratulowac mojej mamie jakie piekne zdjecia zrobila hehe jutro jej pokaze jakie arcydzielo stworzyla:D spontany sa najlepsze, oby wiecej i mam nadzieje, ze niebawem sie znowu zobaczymy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. już się nie mogę doczekac relacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam słonecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia:-) Ten piesek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. przez chwile myślałam że tep psiak to peruka :d haha. Co to za butki te czerwone na ostatnim zdjęciu ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bloooog! Super! ;D
    Ja się oczywiście dodaję i zapraszam do siebie...
    (nie odpisałam na komenta, dawno... bo nie patrzyłam... nie wiem czy pamiętasz ale pytałaś się jakie filmy lubię, to odpowiadam ;]
    Komedie romant. i dramaty czasem... wszystkie dobre oprócz raczej horrorów)
    Jakbyś znała jakieś fajne, to chętnie się dowiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh a ja tak nie dawno Cię widziałam a już tak teskniuniam i zazdroszcze Izuni!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny psiak ;D
    i ladne czerwone butki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny piesek ;)
    gdzie mieszkasz, że mialaś wyjazd do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej.. aż wstyd się przyznać ale nie oglądałam żadnego... Ale na szczęście są Święta i mam nadzieje że niektóre nadrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ;D to już wiem do kogo mam się pytać o fajne filmy ;] Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkasz na stałe w Szwecji? w sumie kilka Szwedek z kursu językowego. :)
    Dzięki za odwiedziny u mnie.
    Dodamy się do obserwowanych i będziemy się odwiedzać? ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięękny ten piesio :D pierwsza fotka miażdży :D
    swietny blog :) zapraszam do mnie :)
    http://www.youtube.com/user/FrEsH93dancers?feature=mhum

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :)
    oczywiście obserwuję(i liczę na to samo)
    mój blog:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za odwiedzenie mojego bloga... i przemiły komentarz też :) Masz fajnego bloga tak w ogóle. A ten piesek wygląda trochę jak taka wielka kupa futra, sama bym nie wpadła na to, ze to pies...
    Dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz:)
    a, że to piesek to nawet bym nie pomyślała, bo bardziej wyglądało mi to na poduszke ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. czyli nie ma jak w domu :))

    a psiaka nie da sie nie zauwazyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piesek jest świetny :D ładniutkie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie ;3
    nie wiadomo jeszcze =.=

    OdpowiedzUsuń
  22. ale śliczne z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam do mnie na ciastko!Szwecja-Polska!
    Mam pyyyszne cycki murzynki! :-)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi