Instagram

piątek, 1 kwietnia 2011

Na dobry poczatek...

Witam serdecznie na moim blogu...
Kurde wlasciwie to zalozylam go juz kilka tygodni temu ale jakos nie moglam sie zabrac do pisania... tzn nie wiedzialam zabardzo od czego zaczac w pierwszym poscie :)
Do tej pory nie wpadlam na jakis swietny pomysl wiec poprostu napisze cos o sobie...
A wiec mam 23 lata i mieszkam sobie w Szwecji. Generalnie idzie sie tu zanudzic wiec staram sie chodzic na zakupy tak czesto jak sie da bo to jest moje ulubione zajecie :) aa dostalam pod choinke magicznego nikonka d3000 wiec pstrykam tez sporo zdjec :) postaram sie wam tu pokazywac troche moich modowych faz itp.. Jakies opcje muzyczne tez sie pewnie beda pojawialy :)
Mam nadzieje ze cos wam sie spodoba i prosze o wyrozumialosc jezeli chodzi o moje bledy ortograficzne....
Pzdrowionka

1 komentarz:

  1. hehe spoko Martuska, ja jestem wyrozumiala:D
    Izuska:D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi