Instagram

środa, 6 kwietnia 2011

Moje wspaniale buty :(

Moje kochane dziewczyny musze wam powiedziec ze mam strasznego dola bo musze sie rozstac z para wspanialych butow ktore kupilam tylko dlatego ze tak bardzo chcialam je miec ( pomijajac to ze nie bylo mojego nr ) no i usilnie sobie tlumaczylam ze pol rozmiaru to nie duzo i ze bede w nich chodzila ale niestety Patryk mi wciaz powtarza ze wcale tak nie bedzie i ze zawsze tak mowie i ze niema juz miejsca na wiecej butow ( i gadaj z takim :/ ) a no i ze ost zapodalam gafe z innymi butami tez i lipnie u mnie z kasa postanowilam jednak wystawic je na allegrusko :( pokaze je wam i powiedzcie co o nich myslicie bo ja osobiscie <3    http://allegro.pl/show_item.php?item=1550003673

9 komentarzy:

  1. Fajny blog..
    zapraszam do obserwowania mojego, na którym już zostawiłaś swoj ślad w postaci komenatrza:)
    panaiga.blogspot.com
    ja tymczasem poobserwuję Twój.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. no na prawdę świetne buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo!

    Fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest super, ale wstawki a'la korek zawsze mnie odrzucały.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor fajny ale obcas mi sie nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hala Międzynarodowych Targów Szczecińskich w Szczecinie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te buty:o ale nie mój rozmiar ;c

    +co do maskary to używam Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są śliczne :)
    Bardzo bym je chciała kupić, ale są na mnie za małe o 2 rozmiary :(
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widzę takie buty to zawsze żałuje, że jestem taka wysoka! ;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi