Instagram

wtorek, 26 kwietnia 2011

Moje Bejbiskii..

Hejka wszystkim dzisiaj kilka foteczek z wczorajszego pieknego dzioneczka.
Patryk mowi ze krzywdze naszego Kitelsa zakladajac mu PINK obroze, ale ona jest taka slodka jejku przeciez nikt na dworzu nie bedzie mu zagladal pod ogon (chyba:/ ) w domku jej nie nosi mihihi





     MILKA aka Mileksus, Miluśka, MILKENS, MILKIWAY, Wisielec jak tam wolicie :) reaguje na           wszystkie podane imiona (dobry piesek)

                                   Dlatego wlasnie Wisielec :)

 Widac troszku PINK obrozy czy Wy tez uwazacie ze powinnam ja zmienic?? :(

    Ten pies tak ma:( nic nie poradze na to ze on konsekwentnie swoje chocby niewiem co :(  spi i juz :(
BTW hahah po co mi lisek od PRADY jak mam swojego kotka :( moj trend jest bardziej KLAWY i jest zywy  :D C'Nie? ) same zobaczcie :)

25 komentarzy:

  1. jaki fajny kociak :)
    świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna bluzka na pierwszym zdjęciu. <3
    Ja bym z kotkiem spała nawet, robiłby jako pluszak. ;d
    U mnie nowy post! - mytenmonths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu ja tak strasznie uwielniam koty !!! nie ma na świecie piękniejszych stworzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna koszulka na 1 fotce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zmieniaj! słodko wygląda:)
    a ostatnie zdjęcie urocze;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zmieniaj :) super wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne zdjecia!slicznie razem wygladacie:] a kotek jest prze-slodki i swietnie wyglada z ta obrozka:P a co tam,przeciez jemu i tak nie przeszkadza:D

    OdpowiedzUsuń
  8. S&M Rihanny <3 Kot boski, sama bym chciała ale póki co nie mogę ;( Mam alergików w domu kurde. U mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kotek :) jakie ma fajne ślepka :) niech nosi obroże ładnie mu xD pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. great pictures!!xx



    visit our blog at http://uhooi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. haha!:D tak jest bardziej trendy ten twój lisek;p
    zostaw mu obroże, pewnie kotk i tak nie zna się na kolorach a dbasz o jego wygląd;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Obroża jest spoko, ja bym nie ściągała :D! Kotek śliiiczny <3

    co do filmu - zły nie jest, ale mimo wszystko wolę jakieś typowe młodzieżowe komedie :D w każdym razie mniej 'wybredni' oglądacze się nie zawiodą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w kocie!! Słodki! :) *Pozdrawia Kamcia z www.woman-revolution.blogspot.com ;)) Ps. Proszę o radę- podoba Ci się moja czcionka, czy niefajnie się czyta?

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ; ) zapraszam do mnie i dodaję; )

    OdpowiedzUsuń
  15. a noo.... ogólnie to: większość ludzi jest fałszywa, bez serca, nie docenia starań innych ludzi i wgl.. szkoda gadać-.-

    OdpowiedzUsuń
  16. powiało latem :-). Kociak słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny kociak!
    hehe moje koty też mają po kilka odmian imion ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piegi mają to do siebie, że szybko brzydną posiadaczowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. noo te damskie bluzy są akurat na twój wrost:) pochwal się kolekcją!:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. kot zdecydowanie przebija lisa od prady:)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi