Instagram

sobota, 30 kwietnia 2011

A mialo byc tak pieknie ;P

Czesc wam wszystkim jak wam mija dzionek?? U mnie dzisiaj jest jakies glupie szwedzkie swieto typu swieto truskawek czy swieto krewetek hehe tak czy siak na wiosce jest jakis jarmark po szwedzku zwany MARKNAD ludzie raz do roku wychodza poza dom kupuja wszystko 3 razy drozsze bo to takie wielkie wydarzenie dla nich i wielka okazja dla mlodziezy od 13 do 20lat zeby sie nachlac i poszlajac. Ja sprytnie zaplanowalam ewakuacje na wioske do mamy poniewaz jej facet wyjechal dzis do polski na tydzien stwierdzilam wiec ze spedze z nia troche czasu i tak tez bylo moze nie dokonca tak jak mialam w planach ale wazne ze razem.Albowiem zalapalam sie na sprzatanie zycia i jestem wykonczona ale oplacalo sie bo byl  dobry obiadek ;) A no i czas zlecial niewiem kiedy i jak juz wrocilam do siebie na wioche to sie troszke uspokoilo wszyscy sie juz pospijali hehe :) kilka fotek z pieknych widoczkow. A tak wogole to u mamy na wiosce byl z okazji tego swieta jakis zjazd ludzi ktorzy grali w golfa i sie
tez gdzies tam szlajali w jakims dziwnym celu niewiem oco choo hehe nie pojme szwedow :)
Szkoda ze mama sie nie dala sfotografowac ale ale mamo wiem ze to czytasz jutro sprzatanie u mnie :p


 Kocham te widoki


 Widok na dzielnie :)




 Szwedzka wiocha :)

O to to obiadoos :)



Sorry za jakosc zdjec ale robione telefonem :(

32 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia!! Piękne miejsce, zapraszam do mnie
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie masz:-) Widzę, że zmieniłaś pewne elementy na blogu;-) - bardzo fajnie. Jeśli chodzi o butki to są okey. Pomimo 13 centymetrów są wygodne, bałam się tego, że będą bardzo sztywne na pięcie, ale miło się rozczarowałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaa no cudowne widoczki! :)
    Ja pamiętam takie z Maroka!
    I ten klimatt...
    Ach, zazdroszczę!
    Zapraszam na nowy post :-*
    / mytenmonths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne widoczki! ;*
    i pozdrowionka dla Mamusi :)

    mi dzień mija jako tako.. jakoś żyje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o obcasy to jestem weteranką :-). Im częściej chodzisz, tym noga się przyzwyczaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana to ja uwielbiam Ciebie! i te Twoje notki i wgl całą śliczną Ciebie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie tak samo dom wariatów :D nie mam chwili spokoju bo wszyscy czegoś chcą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha;D no tak Kochana, popularni są rozchwytywani ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie widoki;) nabieram ochoty na odwiedzenie szwecji:P

    OdpowiedzUsuń
  10. już poprawiłam / piękne zdjęcia ( widoki , ach! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. uuu taki obiados to bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. e tam, weź niektórzy ludzie w moim wieku(16) są rozbrajający...jakbym zamieszkała w jakimś domu wariatów -,- nie zawsze, ale bardzo często...
    ps kurde jakie Ty masz ciekawe życie ;d Chyba nie mieszkasz w PL?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne widoki . ; )
    Ciekawy bloog , wioska jak widze bardzo różni się od pl wioski . ; )
    Od dawna mieszkasz w Szwecji ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Och kto by nie kochał tych widoków? Ja juz dawno je pokochałam, jak ja Ci zazdroszczę, że tam mieszkasz, moje marzenie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za informacje . ; )
    Nie myślałaś kiedyś by wrócić do Pl ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chciała , ale ja jeszcze muszę poczekać z mamą , aż moja ciocia urządzi cały dom i będzie miejsce do spania .. A jeśli chodzi o brata to ma świetny styl , zawsze pyta mnie o zestawy i lubi gdy kupuję mu jakieś sweterki lub bluzki z second handu , więc myślę że i mi coś kupi , bo sobie napewno przywiezie niemałą kolekcje ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem o tym sama nie chcę mieszkać w Polsce , ale przeraża mnie to , że wszędzie jest inny język , musisz się go nauczyć . Studia chciałabym tu skończyć , ale później wyjechać do Uk .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego Uk ? Ponieważ byłam tam przez miesiąc na wakacjach i spodobało mi się , wiesz moja mama ma młodego brata i on ma żona , tam zamieszkują . Więc wzieli nas na miesiąc , jest kompletnie inaczej niż w polsce dla tego się nad tym zasanawiałam .

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne zdjecia~!!:)a mame obowiazkowo sfotografuj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj ale nie tyle co ty:) juz wiem dlaczego chlopak ci nowych nie chce kupowac tylko sie na sukienki przestawil,hehe:P

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana raz dwa! wstawaj, ubieraj się i żyyyyyyyyyyj ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. Moge się spytać czy jesteś rasistką .

    Syf ? Zależy gdzie .

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak , z tym muszę się zgodzić . Szwecja jest naprawde czysta , i piękna .
    A jeżeli chodzi o muzułmanów ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak , ale u muzułmanów jest tak :
    Jesteś małą dziewczynką , masz 4 latka i dowiadujesz się , że musisz się ożenić z obleśnym 50 latkiem , kuzynem albo kimś innym kto zapłacił dość dużo twoim rodzicom .
    Mogą się bić , nie masz prawa nic powiedzieć , jak masz 40 stopni gorączki , nie możesz odmówić swojemu mężowi a oddychać możesz tylko przez prostokąt na oczach . Twój mąż może wymyśleć , że go zdradzasz , wtedy oni zakopują cię pod ziemią , żeby wystawała tylko głowa i walą kamieniami . Nie wiem co ty o tym myślisz . Ja nic nie mam do tzw ,, czarnych '' .

    OdpowiedzUsuń
  25. ; ) Chyba tródno jest nie być rasistą , chodź ja nie wiem czy moge się nazwać rasistką.
    Szybko podłapałaś język ?

    OdpowiedzUsuń
  26. ojoooj.. to trzymaj się Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely pictures, and u have a nice blog btw!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ko te widoki na szwedzka wioche!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi