Instagram

środa, 13 kwietnia 2011

Masakra :(

Ja pierdziele dziewczyny jaka masakra!! ja wogole nie powinnam miec internetu w domu bo robie sobie samej krzywde ogladajac te wszystkie onlineshopy z pieknymi butami ktore doprowadzaja mnie do bankructwa!! zobaczcie jakie cudenka dzisiaj znalazlam i obiecalam sobie ze za 2 tygodnie je juz bede miala tylko jeszcze niewiem kto za nie zaplaci  :(















                                                      Przeciez te koloresy sa zamocne :(

17 komentarzy:

  1. hehe:) buciki wypas, moze chlopak zaplaci ?:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ko te różowe i chabrowe i napatrzeć się nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to tylko te kremowe i beżowe;p he one są zabójcze!

    OdpowiedzUsuń
  4. koturny z asosa;p też musiałam jakoś na nie znaleźć kase;p i w końcu teściowa mi zasponsorowała;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ko te rozowo niebieskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremowe i czerwone są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście śliczne! malinowe najlepsze<3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te jednokolorowe są piękne :) za ile jedne :D ?

    OdpowiedzUsuń
  9. obejrzyj koniecznie, bo film jak dla mnie świetny ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. buciki naprawdę piekne :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  11. oprócz 3 ostatnich w reszcie się zakochalam ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny:) to prawda buty są genialne!!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi