Instagram

sobota, 16 kwietnia 2011

Kocham Ja!!!!

Nic dodac, nic ujac...

10 komentarzy:

  1. Przekonały mnie komentarze :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię jej piosenki :)
    Ma niesamowity głos.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Honey jest jaka jest, to trzeba przyznać. Ale niektóre kawałki z jej płyty są po prostu świetne i wpadają w ucho po kilkunastym przesłuchaniu z rzędu <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się blog, dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez ja bardzo lubie.. za glos, piosenki.. ale ten styl.. jej stylizacje sa zabojcze!! ;D

    zapraszam ponownie + obserwowani

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta piosenka :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wporzadku, zapraszam do mnie:
    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi