Instagram

wtorek, 12 kwietnia 2011

Guess Who's Back...

Witam wszystkich i przepraszam za moja nie obecnosc ale jak wspomnialam mialam gosci i nie wypadalo mi siedziec przed kompem i ogarniac tego typu sprawy wiec mam sporo do nadrobienia :) dajcie mi troszke czasu :) foto relacje tez zdam jutro :) chyba ze zdaze dzisiaj :) kurde dziewczyny dzisiaj wyjechaly a mi juz tak tesknoooo:( ( dziekuje dziewczynki za milo spedzony czas :**** ) a wam jak minal weekend?? buzioleeee


a to outfit z przed kilku dni :) 

10 komentarzy:

  1. wow:):):) pieknie:D ta zolta bluzka cudenko! a bik bok jest u mnie w centrum handlowym KLIF. BIK BOK kiedys byl pod inna nazwa ale nie pamietam jaka maja naprawde fajne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥śliczne buty ;**
    mi minął dość nudnie ;pp♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw :)
    Płaszczyk jest piękny.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny zestaw :) żółta bluzka mega kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrr ja już też mega stęsknionaaa!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandra pisze...
    Weekend był cudowny ! ale zdecydowanie za krótki :(
    Dziękuję ! :*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi